The 5-Second Trick For ثبت اسم تجاری

Wiki Article

مایکروسافت پشتیبانی از زبان فارسی را به قابلیت تبدیل متن به گفتار مرورگر اج افزود

یکی از مواردی که در بحث ثبت برند پیش می آید و به عنوان بهترین حالت از آن یاد می شود از اداره مالکیت معنوی به شما اعلام می گردد. صدور ابلاغیه پذیرش و بلامانع بودن ثبت برند مورد نظر شما است مراحل مربوط به ثبت برند به صورت کاملا دقیق و اصولی و همچنین رعایت شده و مطابق با مواردی که از سمت اداره مورد نظر اعلام شده انجام می گردد.

اطلاعاتی از قبیل آدرس، کدپستی، آدرس الکترونیکی، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت شخص حقیقی

کلیه پرونده های شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی هر کدام می توانید از آخرین وضعیت آن مطلع شوید.

اختراع جدید و تازه ای درباره قطعات خودرو دارم که مایلم در اروپا با تیم شما به ثبت برسونم.لطفا راهنمایی بفرمایید

تقویت افکار مثبت

اصلی ترین هدف حقوق مالکیت فکری و قواعد حاکم بر آن حمایت از حقوق پدید آورندگان آثار و ایجاد زمینه ای مناسب در جهت تشویق هنرمندان و صنعتگران برای خلق آثار بهتر و جلوگیری از مفهومی تحت عنوان سرقت ایده است.

یکی از خدمات رهام ثبت ارائه کارهای ثبت برند می باشد. ما با استفاده از مشاوران و کارشناس های حقوقی و با تجربه در کنار شما هستیم.

مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری برای افراد حقیقی و حقوقی متفاوت است.

شرکت هایی که دارای برند هستند هستند می توانند محصولاتشون را از سایر محصولات متمایز سازند و از طریق برند محصول خود برای گسترش معروفیت . کسب درآمد بیشتر لقدام کنند.

به همین دلیل است که یکی از مراحل ثبت برند، درج در روزنامه رسمی است تا اگر کسی نسبت به برند انتخابی شما ادعای مالکیت داشته باشد، پس از طرح شکایت، موضوع بررسی و more info اصلاح شود. همچنین برند نباید به گونه ای طراحی شود که مشتری را گمراه کند.

اگر در علامت تجاری از حروف لاتین استفاده شده باشد، متقاضی باید فتوکپیکارت بازرگانیخود را ارائه دهد؛ در غیر این صورت نیازی به ارائه آن نیست.

حتی مشابه آن هم نباید باشد . با این تفاسیر چنانچه یک نام شبیه نام درخواستی شما قبلا توسط شخص یا شرکت دیگری، حوزه فعالیت شما، ثبت شده باشد شما دیگر قادر به ثبت آن نخواهید بود.

طبق قانون ایران مراد از صنعت ، معنای گسترده و موسع آن است و شامل مواردی نظیر صنایع دستی ، کشاورزی ، ماهیگیری و خدمات نیز می شود.

Report this wiki page